مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-06حوادث

دستگیری جوان زورگیر در بلوار مرزداران تهران


سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: متهم با 5 شاکی روانه دادسرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد دوازدهم خرداد عملیات کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در محدوده بلوار مرزداران تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا تکرو که پلاک آن جعلی بوده مشکوک می شوند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف خودروی 206 با دو نفر سرنشین که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد اقدام به تخریب خودرو و زورگیری می کند که مأموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رؤیت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با 3 دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جوان زورگیر در بلوار مرزداران تهران

دستگیری جوان زورگیر در بلوار مرزداران تهران