مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:302023-05-31سياسي

چرا صنایع بزرگ کشور نظیر پتروشیمی ها و فولادی ها با ارز کسب درآمد می کنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیانیه ای درخصوص نامه مجلس شورای اسلامی برای ابطال مصوبه تثبیت نرخ تسعیر در صنایع، - جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیانیه ای از اقدام مجلس برای ابطال تثبیت نرخ تسعیر در صنایع انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بیانیه ای درخصوص نامه مجلس شورای اسلامی برای ابطال مصوبه تثبیت نرخ تسعیر در صنایع، از عدم اهتمام مسئولان در کاهش اثرگذاری ارز در اقتصاد کشور، انتقاد کردند.

  در این بیانیه آمده است: از چندین سال پیش تاکنون، مقام معظم رهبری نسبت به مقاوم سازی اقتصاد کشور در مقابل تحریم ها تأکید کرده اند و یکی از راهبرد های ایشان، دلارزدایی از اقتصاد کشور بوده است.

امروزه نیز با سرعت یافتن تحولات جهانی بسیاری از کشور ها در حال گسترش مناسبات تجاری غیردلاری با یکدیگر هستند تا به این طریق، سلطه خارجی بر اقتصادشان را کمرنگ کنند.

در کشورما، از دهه های گذشته و با شعار جهانی سازی، بسیاری از مناسبات اقتصادی داخلی ما به دلار گره خورد تا بدینوسیله، خودمان با دست خود، راه سلطه را بر بیگانه باز کردیم؛ خلاف آنچه که امام راحل بار ها نسبت به سلطه بیگانه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صنایع بزرگ کشور نظیر پتروشیمی ها و فولادی ها با ارز کسب درآمد می کنند؟

چرا صنایع بزرگ کشور نظیر پتروشیمی ها و فولادی ها با ارز کسب درآمد می کنند؟