مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 12:302023-06-18سياسي

اعلام آمادگی حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از مرکز رشد دهدشت


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این ستاد برای حمایت از فناوران مرکز رشد دهدشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان، به منظور حمایت از هسته ها و شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد دهدشت در دفتر این مرکز حضور یافت.

شایان نادری در این بازدید جایگاه مرکز رشد دهدشت در شهرستان های چهارگانه را تحسین برانگیز دانست و با اشاره به تفاهم نامه ستاد با پارک علم و فناوری استان،آمادگی خود برای حمایت از فناوران را با ارائه تسهیلات جهت توسعه ی کسب و کار و رفع موانع تولید اعلام کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با اشاره به ظرفیت های انسانی و طبیعی استان از سویی و توسعه نیافتگی در اغلب حوزه ها از سویی دیگر، حوزه دانش بنیان را مبنای حرکت اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: روند تعاملی پارک علم و فناوری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان شرایط مطلوبی دارد و امیدواریم ماحصل این همکاری ها، اتفاقات بزرگ و پربرکت برای جوانان استان باشد.

هم چنین در این بازدید مسئول مرکز رشد دهدشت از فعالیت شرکت ها و فناوران مستقر در حوزه های مختلف مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی پزشکی، فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، کسب و کارهای اینترنتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از مرکز رشد دهدشت

اعلام آمادگی حمایت ستاد اجرایی فرمان امام از مرکز رشد دهدشت