مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-13ورزشي

پیشنهاد کشورهای عربی به مدافع چپ گیلانی تیم ملی


مدافع چپ تیم ملی جوانان که توانایی بازی با هر 2 پا و در پست هافبک چپ را نیز دارد گفت: از 2 کشور حاشیه خلیج فارس پیشنهادات خوبی دارم اما تمایل دارم در لیگ ایران بازی کنم چرا که کیفیت و رقابت در لیگ کشورم را بیشتر می پسندم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی جاوید مدافع چپ 18ساله و خوش آتیه گیلانی تیم ملی فوتبال جوانان است که در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا 2022 در قرقیزستان با صمد مرفاوی در تیم ملی حضور داشت و به میدان رفت.

  وی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص حضور در تیم ملی و شرکت در این مسابقات اظهار کرد: بعد از این رقابت ها سعی کردم با تمرینات اختصاصی فشرده و تمرکز بالا در شرایط آمادگی مناسبی قرار گیرم و اکنون از چند تیم لیگ برتری و دسته اول فوتبال ایران پیشنهاد دارم.

  مهدی جاوید که توانایی بازی با هر 2 پا و در پست هافبک چپ را نیز دارد گفت: از 2 کشور حاشیه خلیج فارس پیشنهادات خوبی دارم اما تمایل دارم در لیگ ایران بازی کنم چرا که کیفیت و رقابت در لیگ کشورم را بیشتر می پسندم.

  عضو تیم ملی فوتبال جوانان ایران، بازی در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا 2022 در قرقیزستان با سرمربیگری صمد مرفاوی، عضو تیم ملی جوانان حاضر در مسابقات فوتبال تورنمنت کافا _تاجیکستان 2022، بازی در تیم بزرگسالان و امید سپیدرود رشت با سرمربیگری حسن اشجاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کشورهای عربی به مدافع چپ گیلانی تیم ملی

پیشنهاد کشورهای عربی به مدافع چپ گیلانی تیم ملی