مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-10سياسي

نوسازی بافت های فرسوده البرز با جدیت دنبال می شود


بخش بالایی از هزینه های خانواده های فاقد خانه به اجاره بها تعلق دارد از این رو با ایجاد تسهیلات در ساخت مسکن و تولید مسکن ارزان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه شورای عالی مسکن که روز شنبه 20 خرداد ماه 1402 به ریاست آیت الله رییسی رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر ضرورت تمرکز و اهتمام مدیران استان برای تحقق مصوبات این نشست با محوریت نظارت بر نرخ اجاره بها و ساماندهی دفاتر مشاور املاک و همچنین نیل به اهداف اجرای نهضت ملی مسکن در البرز تاکید کرد.

  وی ادامه داد: باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود بهره برداری کنیم.

عبداللهی گفت: نوسازی بافت های فرسوده از جمله اهداف این نهضت محسوب می شود و با توجه به اینکه یک سوم ساکنان استان در بافت های ناکارآمد شهری سکونت دارند، باید با طرح و برنامه ای ویژه، مردم و انبوه سازان به این سو ترغیب شوند.

  وی افزود: تمامی اراضی استان با کاربری مسکونی باید هر چه سریع تر ساخت و ساز خود را آغاز کنند و شهرداری ها در حوزه های خود نسبت به شناسایی و اجرای این امر اقدام کنند.

استاندار البرز گفت: شهرداری ها باید مشوق های ویژه از جمله عدم دریافت عوارض برای ساخت مسکن ارزان و نوسازی بافت فرسوده، اعطای پروانه رایگان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی بافت های فرسوده البرز با جدیت دنبال می شود

نوسازی بافت های فرسوده البرز با جدیت دنبال می شود