مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-08اقتصادي

نقش اثرگذار شرکت های دانش بنیان در تحقق شعار سال


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: در سالی که به نام مهار تورم ورشد تولید نامگذاری شده این شرکت ها نقش مهمی در تحقق این شعار دارند.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: در سالی که به نام مهار تورم ورشد تولید نامگذاری شده این شرکت ها نقش مهمی در تحقق این شعار دارند.

سید مهدی قریشی امروز پنج شنبه 18 خردادماه در جلسه بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان های فعال در حوزه کشاورزی که با حضور چند شرکت مطرح برگزار شد، بیان کرد: تبصره 18 ظرفیت مناسبی برای رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان است و باید بانک های عامل در پرداخت تسهیلات مزبور همراهی لازم را داشته باشند.

وی با بیان این که در ارتباط با مشکلات استقرار و فضای فیزیکی پارک علم و فناوری؛ این پارک فضای فیزیکی اندکی دارد و این درحالی است که در برخی استان ها پارک های علم و فناوری با زیرساخت و فضای فیزیکی مطلوبی ایجاد شده اما در قم با محدودیت روبرو است.

قریشی در ادامه با اشاره به جانمایی زمینی در کنار شهرک آی تی برای پارک علم و فناوری، عنوان کرد: بحث توسعه پارک در حال انجام است و مکانی کنار شهرک آی تی جانمایی شده است و اکنون زیرساخت های آن در حال پیگیری است.

معاون استاندار در ادامه گفت: طبق اسناد بالا دستی مثل سند آمایش سرزمینی، صنعت گردشگری و زیارت، فناوری اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اثرگذار شرکت های دانش بنیان در تحقق شعار سال

نقش اثرگذار شرکت های دانش بنیان در تحقق شعار سال