مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-15حوادث

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان دستگیر شد


فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری یکی از سرشبکه ها و سرباند های قاچاق سوخت هرمزگان، توسط مرزبانان هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرملناظهار داشت: مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی، با انجام اقدامات فنی و مراقبتی، از فعالیت یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان مطلع شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضایی و دادستان مرکز استان، این سرشبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

مرزبانان با تعقیب و مراقبت های نامحسوس موفق شدند، این سرباند قاچاق به هویت معلوم را در شهرستان بندرعباس زمین گیر و دستگیر کنند.

سردار اسماعیلی ادامه داد: یک دستگاه خودروی لوکس خارجی متهم در حین دستگیری توقیف و از داخل آن بیش از 11 دستگاه تلفن همراه پیشرفته که در امر ارتباطات ناسالم با قاچاقچیان استفاده می گردید، تعدادی کارت بانکی و مقادیر قابل توجهی تراول و اسکناس داخلی و خارجی از داخل خودور کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به این مطلب که سرباند دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و برخورد قاطع دستگاه قضایی، راهی دادسرا شد، خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر فرمانده کل فراجا یکی از برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان دستگیر شد

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان دستگیر شد