مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 00:352023-05-31اجتماعي

طرح کالابرگ الکترونیکی از شنبه در گلستان اجرا می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان از روز شنبه در گلستان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، با هدف خدمت رسانی بهتر به شهروندان از روز شنبه در گلستان خبر داد.

حسینعلی خواجه مظفری شامگاه چهارشنبه 10 خرداد 1402 در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقدمات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان گلستان فراهم شده و استفاده از آن از روز شنبه سیزدهم خرداد برای سه دهک اول جامعه که زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی هستند آغاز می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از کالابرگ اجباری نیست، اما 20 درصد افزایش یارانه در این طرح وجود دارد که خانواده ها را به استفاده از کالابرگ، تشویق خواهد کرد، افزود: در این طرح، امکان خرید اعتباری 10 قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار از فروشگاه های عامل، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی برای هر خانوار واجد شرایط درخواست کننده، فراهم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: چنانچه خانوارهای واجد شرایط تمایل به خرید کالای الکترونیکی نداشته، امکان برداشت نقدی یارانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کالابرگ الکترونیکی از شنبه در گلستان اجرا می شود

طرح کالابرگ الکترونیکی از شنبه در گلستان اجرا می شود