مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:062023-06-01اجتماعي

حدود 47 هزارنفر از فرهنگیان استان اصفهان مشمول رتبه بندی شدند


محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: حدود 47 هزار نفر از فرهنگیان در سطح استان اصفهان مشمول رتبه بندی شدند و باتوجه به شرایط رتبه بندی که داشتند در گروه های مختلف، کانون های ارزیاب تشکیل شده و اقدامات مربوطه و صدور احکام انجام شد.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که فرایند رتبه بندی هنوز در جریان بوده و پایان نیافته، رتبه بندی یک حرکت بسیارخوب و شجاعانه است که توسط دولت سیزدهم برای فرهنگیان انجام شده و کار بزرگی است بنابراین کار بزرگ ممکن است خطا نیز داشته باشد و روند اعتراض نیز برای همین موضوع است.

ابراهیمی با بیان اینکه تلاش همکاران بر این است که حق هیچ کس ضایع نشود، خاطرنشان کرد: در رتبه بندی، مستندات افراد باید بارگذاری شود شاید افرادی هستند که فعالیت های خوبی انجام داده اند اما مستندات لازم را ندارند که بارگذاری کنند و این مشکل ایجاد می کند و رتبه های دو و سه بیشترین فراوانی را داشته همچنین حدود 30 درصد همکاران اعتراض داشتند که بررسی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برگزاری امتحانات نهایی در سطح استان، تصریح کرد: در سطح استان اصفهان برای امتحانات نهایی، 286 حوزه اجرا وجود دارد و بیش از 50 هزارنفر در این امتحانات شرکت می کنند که حدود 36 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 47 هزارنفر از فرهنگیان استان اصفهان مشمول رتبه بندی شدند

حدود 47 هزارنفر از فرهنگیان استان اصفهان مشمول رتبه بندی شدند