مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-01سياسي

برگزاری مسابقه وصیتنامه ماندگار


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه وصیت نامه ماندگار با موضوع پای درس های مکتب امام روح الله در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان از 12 خرداد تا 1 تیر ماه مهلت شرکت در این مسابقه را دارند.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مسابقه وصیت نامه ماندگار با موضوع پای درس های مکتب امام روح الله در همدان خبر داد و اظهار کرد:  علاقمندان از 12 خرداد تا 1 تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی مهلت دارند که در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بنا بر تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در طول یک سال گذشته وظیفه ما در جهاد تبیین خطیر است افزود: یکی از مهمترین رویکردها در جهاد تبیین بازخوانی نظام فکری و اندیشه ای معمار کبیر انقلاب امام(ره) و تبیین مجدد اصول مکتبی است که ایشان پایه گذاری کرده اند که در این راستا دو کار با هماهنگی و همکاری مجموعه های دولتی و مردمی مختلف طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: با توجه به بازخوانی وصیت نامه امام(ره) به عنوان یک منشور در امتداد حرکت انقلاب اسلامی و توجه به رویکردهای مهم و الزام آور برای دولت و ملت در پیشبرد اهداف انقلاب، مسابقه وصیت ماندگار برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه وصیتنامه ماندگار

برگزاری مسابقه وصیتنامه ماندگار