مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-10اقتصادي

اجتماع هیأتی ها می تواند مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند


رویداد توانمندسازی کسب و کار به همت جامعه ایمانی مشعر در سالن همایش های یاوران مهدی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رویداد توانمندسازی کسب و کار به همت جامعه ایمانی مشعر در سالن همایش های یاوران مهدی(عج) برگزار شد.

در این رویداد محسن شنبه عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در صنعت نساجی باید به دنبال بهره وری هرچه بیش تر از نیروهای انسانی باشیم.

باید به تولیدات داخلی اهمیت بیش تری داده شود، در مواردی فروشندگان مواد اولیه برای تعریف از کالایی آن را خارجی عنوان می کنند که این موضوع در کیفیت محصول تأثیری ندارد.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان با تاکید بر لزوم نوآوری در تولیدات، عنوان کرد: با توجه به اینکه پوشاک به طور روزانه مورد مصرف قرار می گیرد، باید به روز بوده و به دنبال نوآوری و ظرافت باشیم.

نوآوری باید بر اساس اصول علمی باشد، ورود به عرصه صادرات از فعالیت در داخل راحت تر است درنتیجه باید با برنامه ریزی بلند مدت از همین امروز به فکر آینده و توسعه فعالیت باشیم.

نساجی یک فعالیت جذاب و پرچالش است، یکی از مواد اولیه در این صنعت الیاف است که با توجه به اینکه حجم الیاف طبیعی دنیا جوابگوی نیازها نیست بیش تر از الیاف مصنوعی استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع هیأتی ها می تواند مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند

اجتماع هیأتی ها می تواند مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند