مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:002023-05-31پزشكي

افزایش تجهیزات پزشکی و درمانی در بیمارستان سینای اهواز


رییس بیمارستان سینای اهواز از افزایش تجهیزات پزشکی و درمانی در این بیمارستان در راستای ارائه خدمات بیشتر به بیماران و مراجعه کنندگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد مشکورنیا شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از کادر سلامت بیمارستان آموزشی و درمانی سینای اهواز اظهار کرد: این بیمارستان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بیمارستان های خوزستان است که اکنون در شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله واقع است و به کل استان خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: بیمارستان سینای اهواز با بیش از 50 سال قدمت جز قدیمی ترین بیمارستان ها است و پرسنلی که در این بیمارستان مشغول به کار هستند، شایسته این پیشکسوتی هستند.

رییس بیمارستان سینای اهواز با بیان اینکه در تمام ایام در هاله ای از ابهام بود و هنوز مشخص نبود که کرونا از راه تنفسی منتقل می شود، چقدر روی سطوح می ماند و هر روز هم چیز جدیدی از این ویروس منتشر می شد که نه تنها دردی را دوا نمی کرد بلکه استرس ها را بیشتر و آدم ها را از هم دورتر می کرد، افرادی که بیمار می شدند مادر مهربان و دلسوز، پدر، خواهر و برادر به آنها نزدیک نمی شد و تنها کادر درمان بودند که کنار بیماران ایستادند و از خود گذشتند.

مشکورنیا بیان کرد: آن زمان ما کادر درمان بودیم و اگرچه با ماسک، گان و با دستکش بودیم اما جرأت داشتیم در آن فضا خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تجهیزات پزشکی و درمانی در بیمارستان سینای اهواز

افزایش تجهیزات پزشکی و درمانی در بیمارستان سینای اهواز