مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-07سياسي

دعوت رییسی از بازرگانان ایرانی مقیم خارج ازکشور برای سفر به تبریز


مدیرکل امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: یکی از ابتکارات رییس جمهور در جریان سفر آتی به آذربایجان شرقی، دعوت از تجار و بازرگانان ایرانی مقیم خارج از کشور به این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله سهرابی مدیرکل امور ایرانیان وزارت امور خارجه در تشریح فعالیت های این وزارتخانه همزمان با سفر حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور به آذربایجان شرقی، گفت: دومین سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی در حالی صورت می گیرد که آذربایجان شرقی در آستانه یک تحول جدی در مسائل اقتصادی، رشد تجارت و سرمایه گذاری است.

از دیرباز آذربایجان شرقی معروف به مرکز تجارت، رفت و آمد گردشگران و مسائل بین المللی بوده است و این استان پتانسیل و ظرفیت فراوانی برای ارتباط با همسایگان کشورمان دارد.

وی افزود: وزارت امور خارجه نیز پس از دستور اخیر رییس جمهور در سمینار سفرای کشورمان در خارج از کشور، مبنی بر استفاده و بهره برداری از ظرفیت استان ها، به جد پیگیر تحقق این امر است.

این دیپلمات ارشد کشورمان تصریح کرد: وزارت امور خارجه در 29 استان دفتر نمایندگی دارد که علاوه بر اینکه سفارت خانه ها، سرکنسولگری ها و نمایندگی های ایران در خارج از کشور به ویژه در کشورهای همسایه، مشغول ارائه خدمات هستند، این دفاتر نیز به عنوان کمک کننده در امور کنسولی و مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییسی از بازرگانان ایرانی مقیم خارج ازکشور برای سفر به تبریز

دعوت رییسی از بازرگانان ایرانی مقیم خارج ازکشور برای سفر به تبریز