مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-09بين الملل

سفیر سوریه در اتحادیه عرب راهی محل ماموریتش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «حسام الدین آلا»، نماینده دائم سوریه در اتحادیه عرب و رییس نمایندگی دیپلماتیک دمشق در قاهره امروز (جمعه، - سفیر سوریه در اتحادیه عرب، قبل از عزیمت به محل ماموریتش با بشار اسد ، رییس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسام الدین آلا ، نماینده دائم سوریه در اتحادیه عرب و رییس نمایندگی دیپلماتیک دمشق در قاهره امروز (جمعه، نهم ژوئن) با بشار اسد ، رییس جمهور این کشور دیدار کرد.

طبق گزارش صفحه توییتری خبرگزاری سانا ، رییس جمهور سوریه در این دیدار، آخرین توصیه ها و انتظارات خود از آلا را پیش از سفرش به محل ماموریت در قاهره بیان کرده است.

هفته گذشته بود که روزنامه الوطن سوریه به نقل از منابع آگاه خبر داد حکم انتصاب حسام الدین آلا، به عنوان نماینده دائم سوریه در اتحادیه عرب و رییس نمایندگی دیپلماتیک سوریه در قاهره صادر شده است.

انتصاب آلا نزدیک به یک ماه پس از تصمیم اتحادیه عرب برای از سرگیری حضور هیأت های سوری در جلسات این سازمان منطقه ای صورت می گیرد و نمایندگان دمشق برای اولین بار پس از نزدیک به 11 سال این جایگاه را دوباره در اختیار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سوریه در اتحادیه عرب راهی محل ماموریتش شد

سفیر سوریه در اتحادیه عرب راهی محل ماموریتش شد