مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-12سياسي

جذب 52 پزشک متخصص در اسفراین طی سه سال اخیر


نماینده مردم در شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد گفت: در حال حاضر بیش از 52 پزشک متخصص در شهرستان اسفراین فعالیت دارند که 30 نفر از این پزشکان در درمانگاه تخصصی اسفراین و 22 نفر نیز با راه اندازی مطب های شخصی در سطح شهر در حال ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسین پور، نماینده شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 52 پزشک متخصص در شهرستان اسفراین فعالیت دارند که 30 نفر از این پزشکان در درمانگاه تخصصی اسفراین و 22 نفر نیز با راه اندازی مطب های شخصی در سطح شهر در حال ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان می باشند.

وی گفت: طی سال 1401 بیش از 21 پزشک متخصص جذب این شهرستان شد که نسبت به شهرستان های همجوار از جمله بجنورد و سبزوار در رتبه برتر قرار گرفت.

نماینده شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد افزود: ما تلاش کردیم تا مشکل کمبود پزشک متخصص با توجه به اهمیت و نیاز شهروندان، در کم ترین زمان ممکن رفع شود و در این راستا خدمات مهمی همچون ارائه مسکن و مکان مناسب برای اسکان پزشکان عزیز پیش بینی شده است.

وی توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان را یک نیاز و ضرورت مهم برای حمایت از مردم دانست و بیان کرد: در تلاشیم تا روند فعلی ارائه خدمات بهداشت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 52 پزشک متخصص در اسفراین طی سه سال اخیر

جذب 52 پزشک متخصص در اسفراین طی سه سال اخیر