مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:202023-05-30فرهنگي

حضور پررنگ ایرانیان در روسیه و گرجستان/هنوز برای ارمنستان فرصت باقی است


آلبرت بیگ جانی، مدیر و مسئول روابط بین الملل گروه هنری «دیماک» تازه ترین خبرها را درباره نمایش های راه یافته توسط این شرکت به جشنواره های مختلف بین المللی اعلام کرد.

- آلبرت بیگ جانی، مدیر و مسئول روابط بین الملل گروه هنری دیماک تازه ترین خبرها را درباره نمایش های راه یافته توسط این شرکت به جشنواره های مختلف بین المللی اعلام کرد.

این فعال هنری در گفتگو با ایسنا همچنین خبر داد که هنوز فرصت برای شرکت در دو جشنواره هایفست و شکسپیر ارمنستان باقی است و گروه های متقاضی شرکت در این جشنواره ها، می توانند آثار پیشنهادی خود را ارایه دهند.

بیگ جانی در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان، اعلام کرد که امسال نمایش بیگ بنگ به کارگردانی فرامرز غلامیان از گروه مهربان در این جشنواره روی صحنه می رود.

به گفته او، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گرجستان 11 الی 16 خرداد 1402 در تفلیس برگزار می شود.

او همچنین خبر داد که طبق قراری که با جشنواره داشتیم سه گروه برای شرکت در این جشنواره انتخاب شده بودند که متاسفانه دو گروه قادر به شرکت نبودند.

بیگ جانی گفت: امسال نمایش شهر خاموش به کارگردانی ستاره تبریززاد از اصفهان به جشنواره فیزیکال گرجستان راه یافته که این جشنواره 24 الی 27 خرداد1402 در تفلیس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ ایرانیان در روسیه و گرجستان/هنوز برای ارمنستان فرصت باقی است

حضور پررنگ ایرانیان در روسیه و گرجستان/هنوز برای ارمنستان فرصت باقی است