مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-06حوادث

700 کیلو مواد مخدر تریاک کشف شد


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف قریب به 700 کیلو مواد مخدر تریاک در یک عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان میناب خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال محموله مواد را از میناب به بندرعباس داشتند شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

  وی افزود: در این رابطه، 3 اکیپ از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس، ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان و محل دپو مواد با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام ودر یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل یکی از سوداگران 697کیلو تریاک کشف و ضبط کردند که در این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 کیلو مواد مخدر تریاک کشف شد

700 کیلو مواد مخدر تریاک کشف شد