مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-28اجتماعي

تداوم بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده گرمی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: عملیات بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده شهرستان گرمی با تلاش راهداران در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گرمی با بیان اینکه راهداران پس از پایان سیل راهداران در مسیرها حاضر شده و عملیات بازگشایی مسیرها را آغاز کردند، اظهار کرد: عملیات بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده شهرستان گرمی با تلاش راهداران در حال اجرا است.

وی افزود: سیل شب گذشته منجر به تخریب ابنیه فنی و قطع ارتباط جاده ای 14 روستای شهرستان های گرمی و انگوت شد که امروز تردد در این راه ها برقرار خواهد شد، اما برقراری ارتباط کامل حدود یک هفته زمان خواهد برد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در حال ارزیابی میزان دقیق خسارت های وارده به ابنیه فنی راه های استان هستند و عصر امروز میزان خسارت ها اعلام می شود.

هاشمی ادامه داد: سیل روز گذشته اغلب به پل های باکسی آسیب زده و بعد از پایان سیل راهداران هم مشغول بازگشایی و ارزیابی خسارت های وارده هستند که بعد از ارزیابی میزان خسارت ها با تأمین اعتبارات ترمیم و احداث پل های تخریب شده آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده گرمی

تداوم بازگشایی مسیر روستاهای سیل زده گرمی