مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-15اقتصادي

تجهیز فروشگاه های زنجیره ای خوزستان به سامانه کالابرگ الکترونیکی


مدیرکل صمت خوزستان با اشاره اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در این استان گفت: همه فروشگاه های زنجیره ای در خوزستان به کارت خوان متصل به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی مجهز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا فلاح ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان اظهار کرد: کالابرگ الکترونیکی به 11 قلم کالای اساسی مردم تعلق گرفته که این کالاها شامل ماکارونی، پنیر، شیر کم چرب، شکر، مرغ و گوشت منجمد، قند و حبوبات است.

وی ادامه داد: 30 شهرستان خوزستان به سه هزار فروشگاه به تجهیزات مرتبط با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی مجهز شده اند و مقرر شده برای رفاه حال شهروندان به ازای هر 50 هزار نفر نیز 150 عامل کالابرگ معرفی شود تا هر عامل بتواند 120 خانوار را پوشش دهد.

فلاح با بیان اینکه در دهستان های خوزستان نیز 2 - 3 عامل کالا برگ به سامانه طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند؛ تصریح کرد: در مرحله اول افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که در مرحله نخست مشمول این طرح بوده اند می توانند به صورت اختیاری از مزایای آن استفاده کنند.

مدیر کل صمت خوزستان اعلام کرد: برای توسعه و گسترش این طرح در بین سه دهک کم درآمد جامعه، سیاست های تشویقی مانند افزایش 20 درصدی یارانه برای استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز فروشگاه های زنجیره ای خوزستان به سامانه کالابرگ الکترونیکی

تجهیز فروشگاه های زنجیره ای خوزستان به سامانه کالابرگ الکترونیکی