مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 23:252023-05-30ورزشي

افتتاح ورزشگاه خرم آباد در سفر دوم هیات دولت به لرستان


تمام تلاش دولت و سازمان مجری این است که در سفر دوم رییس جمهور به استان بتوانیم ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد را افتتاح کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تمام تلاش دولت و سازمان مجری این است که در سفر دوم رییس جمهور به استان بتوانیم ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد را افتتاح کنیم.

وحید کرم الهی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ورزشگاه های خرم آباد و بروجرد، اظهار کرد: ورزشگاه های خرم آباد و بروجرد به ترتیب 85 و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی اضافه کرد: این دو پروژه جزو مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: سازمان مجری، مجری دو پروژه ورزشگاه های خرم آباد و بروجرد است و راه و شهرسازی لرستان به عنوان نماینده و رابط وزارتخانه، آنها را در استان پیگیری می کند.

کرم الهی اضافه کرد: چنانچه بین 60 تا 70 میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد تامین شود آب آن تامین و کاشت چمن نیز انجام می شود.

وی بیان کرد: تمام تلاش دولت و سازمان مجری این است که در سفر دوم رییس جمهور به لرستان بتوانیم ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد را افتتاح کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در خصوص آخرین وضعیت کتابخانه های لرستان، گفت: عملیات احداث کتابخانه مرکزی خرم آباد بیش از 18 سال به طول انجامید و فاز اول آن که مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ورزشگاه خرم آباد در سفر دوم هیات دولت به لرستان

افتتاح ورزشگاه خرم آباد در سفر دوم هیات دولت به لرستان