مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:152023-05-31اقتصادي

خط انتقال برق «روستای محمدصالحی» گناوه اصلاح و بهینه سازی شد


6 هزار و 300 متر از خط 20 کیلوولت انتقال برق روستای «محمد صالحی» شهرستان گناوه اصلاح و بهسازی شد و مبلغی بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه شد.

- گناوه- سرپرست اداره برق گناوه گفت: 6 هزار و 300 متر از خط 20 کیلوولت انتقال برق روستای محمد صالحی شهرستان گناوه اصلاح و بهسازی شد و مبلغی بالغ بر پنج میلیارد ریال هزینه شد.

رضا کوفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خط انتقال برق به روستای محمدصالحی و همچنین روستاهای گماران و فخراوری شهرستان گناوه که با شروع فصل بارندگی و همچنین شرجی و رطوبت دچار مشکل و باعث قطع برق در این روستاها می شد اصلاح و بهینه سازی شد تا از بروز حادثه و قطعی برق جلوگیری شود.

سرپرست اداره برق گناوه افزود: با اصلاح و بهینه سازی خط 20 کیلو ولت روستای محمدصالحی در راستای افزایش پایداری و جلوگیری از قطعی برق در فصول بارندگی و شرجی و رطوبت، اقدام به تعویض 270 مقره نگهدارنده سیم های انتقال برق به این روستا کردیم تا پایداری در خط مذکور افزایش یابد.

وی گفت: برای تعویض و نصب مقره های جدید گروه جهادی متشکل از 6 گروه گناوه؛ دیلم، نواحی دشتستان، امور یک بوشهر به همراه پنج دستگاه بالابر و همچنین همکاری پیمانکاران بومی در مدت سه ساعت کار تعویض آنها را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال برق «روستای محمدصالحی» گناوه اصلاح و بهینه سازی شد

خط انتقال برق «روستای محمدصالحی» گناوه اصلاح و بهینه سازی شد