مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-17سياسي

لزوم به کارگیری سامانه های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم آب بر در سمنان


با توجه به کم آبی موجود در استان باید بدون افزایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در راستای افزایش بهره وری از طریق به کارگیری سامانه های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم آب بر اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در دیدار با رییس و شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هفته جهاد کشاورزی و یاد و خاطره شهدای استان به ویژه شهدای والامقام جهادگر استان سمنان را گرامی می دارم.

وی افزود: به دلیل اهمیت کاری و وظایف تخصصی سازمان جهاد کشاورزی و تقویت بدنه کارشناسی این مجموعه، بحث به کارگیری نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: آموزش های مختلف در حوزه جهاد کشاورزی در راستای برندسازی بر اساس ظرفیت های موجود در استان سمنان برنامه ریزی شود.

هاشمی عنوان کرد: مباحث و موارد مطرح شده توسط ریاست و معاونان سازمان در راستای پیشبرد بهتر اهداف و برنامه های کاری این مجموعه، بررسی و رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نهاد برخاسته از انقلاب است، ادامه داد: امروز رمز موفقیت ما و بسترساز پیشرفت در امور در تمامی حوزه ها، وحدت، انسجام و همدلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری سامانه های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم آب بر در سمنان

لزوم به کارگیری سامانه های نوین آبیاری و کاشت محصولات کم آب بر در سمنان