مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-12سياسي

راه اندازی مؤسسات فرهنگی و قرآنی در جهاد دانشگاهی سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان از پیگیری ها برای راه اندازی نمایندگی سه مؤسسه فرهنگی و قرآنی در جهاد دانشگاهی استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد، رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان در نشست مشترکی با رییس مؤسسه فرهنگی قرآنی نورالمجتبی (ع) استان قم، از رویکرد فرهنگی این نهاد با عنوان توسعه فعالیت های قرآنی و ترویج معارف اسلامی بین دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، معلمان و.

یاد کرد.

وی گفت: با هدف خدمت به قرآن و ترویج مفاهیم قرآن و معارف اسلامی در بحث حمایت و تربیت فعالان قرآنی و فرهنگی، نمایندگی سه مؤسسه فرهنگی و قرآنی منتظران منجی، ایمانور و بیت الاحزان در جهاد دانشگاهی استان سمنان فعال می شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان افزود: با همکاری مشترک با مؤسسه نورالمجتبی (ع) و ایمانور، کارگاه های تخصصی کاربرد قرآن کریم در زندگی ویژه دانش آموزان، معلمان، اساتید، دانشجویان و خانواده ها با حضور اساتید سرشناس و عالی رتبه در استان سمنان برگزار می شود.

منصفی راد ادامه داد: برگزاری کارگاه های تخصصی آموزشی و فرهنگی در زمینه آموزش مفاهیم قرآن کریم، تدوین و طراحی دوره های آموزشی مشترک و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مؤسسات فرهنگی و قرآنی در جهاد دانشگاهی سمنان

راه اندازی مؤسسات فرهنگی و قرآنی در جهاد دانشگاهی سمنان