مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-06سياسي

در سفر رییس سازمان دارالقرآن کریم به عراق چه گذشت؟


رییس سازمان دارالقرآن الکریم در سفر به کشور عراق با روسای دارالقرآن عتبه علویه و حسینیه، رایزن فرهنگی کشورمان در عراق و رییس مرکز الوطنی لعلوم القرآن دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم در سفر به کشور عراق ابتدا از دارالقرآن عتبه حسینیه و عتبه علویه بازدید کرد.

رییس سازمان دارالقرآن الکریم در دیدار شیخ خیرالدین الهادی رییس دارالقرآن عتبه حسینیه و امیر کسار رییس دارالقرآن عتبه علویه، تجربه آموزش قرآن در سطوح مختلف خصوصا مباحث مرتبط با تدبر و سبک زندگی با استفاده از ظرفیت های مردمی را تشریح کرد که با استقبال هر دو عتبه روبرو و قرار شد در این زمینه همکاری هایی در آینده تعریف شود.

دیدار با رایزن فرهنگی ایران در عراق، حجت الاسلام و المسلمین اباذری در این دیدار ابتدا حجت الاسلام تقی زاده ظرفیت های موجود در سازمان دارالقرآن الکریم را تشریح و در ادامه حجت الاسلام اباذری گزارشی از مجموعه فعالیت های قرآنی در کشور عراق را ارایه کرده و به وجود فاصله زیاد بین حالت موجود با حالت مطلوب تصریح کرد.

وی از انتقال تجربه سازمان دارالقرآن الکریم در گسترش فعالیت های مردمی قرآنی در کشور عراق استقبال کرده و آمادگی خود را برای تعامل و هم افزایی با این سازمان اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر رییس سازمان دارالقرآن کریم به عراق چه گذشت؟

در سفر رییس سازمان دارالقرآن کریم به عراق چه گذشت؟