مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-02سياسي

باید دنبال منفعت انقلاب باشیم/جلوی تمام نااهلان با قدرت می ایستیم


امام جمعه همدان با بیان اینکه جلوی تمام نااهلان با قدرت می ایستیم، اعلام کرد: شاید ما در مراقبت از انقلاب کوتاهی کرده باشیم پس باید به دنبال منفعت انقلاب اسلامی باشیم و تمام نااهلان بدانند مردم با رهبر معظم انقلاب این مسیر بدون بن بست را ادامه می دهند.

- ایسنا/همدان امام جمعه همدان با بیان اینکه جلوی تمام نااهلان با قدرت می ایستیم، اعلام کرد: شاید ما در مراقبت از انقلاب کوتاهی کرده باشیم پس باید به دنبال منفعت انقلاب اسلامی باشیم و تمام نااهلان بدانند مردم با رهبر معظم انقلاب این مسیر بدون بن بست را ادامه می دهند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی جمعه 12 خرداد در خطبه های سیاسی، عبادی نمازجمعه همدان، ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام راحل و شهدای 15 خرداد، با بیان اینکه تمام تلاش امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی در کشور بود، اظهار کرد: امام(ره) مردم را به جنگ علیه باطل و دشمنان اسلام دعوت کرد و مردم برای همین جریان مبارزه با سرمایه گذاری، استثمار و سیستم ضداسلامی وارد شدند.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: امام راحل بارها در نکاتی به محرومان و مستمندان جامعه اشاره داشتند که مخالف ثروتمند شدن بی اندازه یک سری افراد مرفه و بی درد و خطرناک جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دنبال منفعت انقلاب باشیم/جلوی تمام نااهلان با قدرت می ایستیم

باید دنبال منفعت انقلاب باشیم/جلوی تمام نااهلان با قدرت می ایستیم