مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 01:402023-06-11اقتصادي

تجهیز 997 فروشگاه در خراسان شمالی به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تجهیز 997 فروشگاه در این استان به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تجهیز 997 فروشگاه در این استان به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

مهدی اسلام خواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری و نظارت های انجام شده تاکنون 997 فروشگاه عرضه مواد غذایی و با بیش از هزار و 100 پایانه فروشگاهی در استان برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به سامانه مربوطه تجهیز و متصل شده است.

وی افزود: با تلاش ها و پیگیری های انجام گرفته با ارگان های ذی ربط و متولی طرح کالابرگ تاکنون، بیش از 90 درصد از شهرها و دهستان های سطح خراسان شمالی به این سامانه متصل شده است.

اسلام خواه تصریح کرد: در همین راستا علاوه بر این، تعداد 162 کارتخوان خرید فروشگاهی دیگر در استان از سوی فروشگاه های مجاز و متقاضی، برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده و در انتظار اتصال به این سامانه هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: 10 قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی به وسیله دولت به یارانه بگیران ارائه می شود که قیمت و برندهای این کالاها متفاوت است.

وی بیان کرد: شیر کم چرب، پنیر، ماست کم چرب، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج 10 قلم کالای اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 997 فروشگاه در خراسان شمالی به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک

تجهیز 997 فروشگاه در خراسان شمالی به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک