مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-11اقتصادي

معاون استاندار: ساماندهی ورزشگاه ولیعصر قرچک 70 میلیارد اعتبار می خواهد


معاون عمرانی استانداری تهران گفت: امسال مبلغ یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی ورزشگاه ولیعصر قرچک اختصاص یافته در حالی که برای ساماندهی سکوها و وضعیت چمن این ورزشگاه بین 50 تا 70 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

- میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک، با اشاره به بازدید از پروژه های شهر قرچک اظهار کرد: ورزشگاه ولیعصر قرچک از لحاظ مالکیت در اختیار شهرداری است و طی قراردادی در اختیار اداره ورزش قرار گرفته و امسال مبلغ یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی دارد که این مبلغ نیاز این پروژه را تامین نخواهد کرد و برای ساماندهی سکوها و وضعیت چمن بین 50 تا 70 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی گفت: قرار شد فرمانداری بررسی کند و اگر امکانش باشد منابع آن از طریق شهرداری تامین شود که باید مراحل آن قانونا طی شود و پیشنهاد شهرداری به طور لایحه و ارسالش برای قائم مقامی شورای شهر انجام شود زیرا در حال حاضر شهر قرچک فاقد شورای اسلامی شهر است و اگر این مراحل طی شود شهرداری می تواند هزینه کند و زودتر در اختیار جوانان ورزشکار قرچک قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به موضوع تعریض و بهسازی راه های روستایی و کمربندی شمالی قرچک، افزود: این کار توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار: ساماندهی ورزشگاه ولیعصر قرچک 70 میلیارد اعتبار می خواهد

معاون استاندار: ساماندهی ورزشگاه ولیعصر قرچک 70 میلیارد اعتبار می خواهد