مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-10اقتصادي

دستگاه قضا از تولید و سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری حمایت می کند


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از تأثیرات مثبت حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی است، گفت: حمایت از تولید یکی ملزومات مهم ایجاد اقتصاد پایدار در کشور محسوب می شود و تحقق این مهم افزایش اشتغال و به تبع آن کاهش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، محمد رزم گفت: در سال جاری تلاش و همت مسئولان باید در جهت تحقق شعار سال که همان حمایت از تولید و مهار تورم است قرار گیرد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا تسهیل در صدور مجوزات کسب و کار باید در دستور کار مسئولان و نهادهای مربوطه قرار گیرد و از تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی حمایت شود.

وی با اشاره به عزم دستگاه قضا برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: در کنار توجه به صدور مجوز برای راه اندازی شرکت های تولیدی لازم است نسبت به توسعه فضای فیزیکی شرکت های صنعتی نیز هدف گذاری و برنامه های عملیاتی تدوین شود.

رزم با بیان اینکه یکی از تأثیرات مثبت حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید یکی ملزومات مهم ایجاد اقتصاد پایدار در کشور محسوب می شود و تحقق این مهم افزایش اشتغال و به تبع آن کاهش سطح ناهنجاری­ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا از تولید و سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری حمایت می کند

دستگاه قضا از تولید و سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری حمایت می کند