مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-11سياسي

درخواست شهرداری تهران برای تفویض اختیارات ساماندهی کودکان کار


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در صورت موافقت با درخواست واگذاری اختیارات قانونی ساماندهی «کودکان کار و خیابان» به شهرداری تهران این معضل را ریشه کن خواهیم کرد.

- احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی کودکان کار پایتخت گفت: شهرداری تهران متولی ساماندهی وضعیت کودکان کار و خیابان نیست.

از سال گذشته اعلام کرده ایم در صورت واگذاری اختیارات قانونی ساماندهی کودکان کار و خیابان به شهرداری تهران، در یک بازه زمانی 3ساله معضل کودکان کار را ریشه کن می کنیم.

وی با بیان اینکه ما ذیل قرارگاه اجتماعی کلان شهر تهران حدود 10 جلسه کارشناسی با بیش از 40 گروه از کارشناسان، نهادهای مردمی،NGOها و.

برگزار کردیم، اذعان کرد: چنانچه مسئولیت و اختیارات قانونی ساماندهی وضعیت کودکان کار و خیابان به شهرداری تهران واگذار شود و اعتبارات و زیرساخت های لازم نیز در اختیار قرار گیرد، این مورد را ساماندهی خواهیم کرد.

دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر متولی ساماندهی وضعیت کودکان کار و خیابان بر عهده سازمان بهزیستی است ادامه داد: از سال گذشته خواستار واگذاری این موضوع به شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شهرداری تهران برای تفویض اختیارات ساماندهی کودکان کار

درخواست شهرداری تهران برای تفویض اختیارات ساماندهی کودکان کار