مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-11سياسي

استقلال مالی 1500 خانوار مددجو در سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در یک سالی گذشته 1500 خانوار با دریافت تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد مشغول به کارشده و به استقلال مالی رسیدند.

- محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد شامگاه 21 خرداد در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر سمنان اظهار کرد: نتیجه ی چهار دهه تجربه کمیته امداد امام خمینی (ره) در معیت و ارتباط با پژوهشگران دانشگاهی منجربه این شده است که این نهاد به فرمول حل فقر در بیشتر موارد دست پیدا کند اما هزینه ی حل فقر در کشور بسیار بالا رفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هفتاد درصد از خدمات امداد به صورت هوشمند و برخط ارائه به نیازمندان ارائه می شود، بیان کرد: با راه اندازی سها امداد هوشمند، نیاز به مراجعه و حضور مددجویان در دفاتر کمیته امداد نیست و استان سمنان در اجرایی کردن امداد هوشمند از استان های پیشتاز و پیشرو بوده است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و 500 خانوار با دریافت تسهیلات اشتغال زایی و حمایت های همه جانبه کمیته امداد مشغول به کارشده با رسیدن به استقلال مالی در سال جاری توانمندشده و از حمایت این نهاد خارج می شوند که این نشان از پویایی کمیته امداد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال مالی 1500 خانوار مددجو در سمنان

استقلال مالی 1500 خانوار مددجو در سمنان