مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-05ورزشي

ایمیل استقلال به ریکاردو ساپینتو: 720 هزار یورو بگیر و بمان


باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه بدهد.

- ایمیل استقلال به ریکاردو ساپینتو: 720 هزار یورو بگیر و بمان باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه بدهد.

بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس، حواشی زیادی پیرامون تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی ها پیش آمده است.

در این خصوص حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از دربی صحبت هایی را درباره ساپینتو و درخواست های عجیب این مربی برای تمدید قرارداد بر زبان آورد که همانجا می شد متوجه شد دو طرف به قطع همکاری نزدیک شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، در ادامه نامه ای که ساپینتو خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد اما بسیاری از معادلات را برهم زد؛ این مربی پرتغالی در نامه خود به هواداران تاکید کرد که درخواست های غیرمعقولی از باشگاه نداشته و فقط خواهان قرارداد دو ساله و البته افزایش 15 درصدی مبلغ قرارداد شده است.

در کنار این حواشی و اختلافات آشکار محرومیت 4 ماهه ساپینتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم فوتبال دوستان را به این رساند که مربی پرتغالی به پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیل استقلال به ریکاردو ساپینتو: 720 هزار یورو بگیر و بمان

ایمیل استقلال به ریکاردو ساپینتو: 720 هزار یورو بگیر و بمان