مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-21فرهنگي

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی امسال به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد که 18 گروه موسیقی نواحی اقوام و استان ها از 6 تا 8 تیرماه در این جشنواره هنرنمایی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدرعیت ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: تمرکز زدایی از اهداف اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گلستان است و بر همین اساس تمرکز برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری از گرگان به عنوان مرکز استان به شهرستان ها منتقل شده است.

وی گفت: در هفته گذشته دو رخداد بزرگ در گلستان به میزبانی گنبد کاووس را داشتیم که آیین اختتامیه نخستین طرح بزرگ قرآنی همیار قرآن که به میزبانی دانشگاه شمس گنبدکاووس، با حضور  دستیار استاندار در امورقرآنی و جمعی از مسئولان استانی و فعالان، برگزار شد یکی از این برنامه ها بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه جشنواره خوشنویسی قابوس نیز در گنبدکاووس برگزار شد که در 20 سال اخیر بی نظیر بود.

رعیت بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بسترسازی برای بکارگیری متون ادبی در تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری، آشنایی نسل جوان با گنجینه های ارزشمند و مفاخر ادبی، معرفی و بسط فرهنگ و ادب گنبدکاووس و اعتلای بیش از پیش جایگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی

گلستان میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی