مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-12اقتصادي

پیگیری ویژه البرز برای جذب تسهیلات برای صاحبان صنایع دستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از پیگیری ویژه برای ارائه تسهیلات حمایتی به فعالان عرصه های گردشگری، صنایع دستی و طرح های میراث فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در نشست تخصصی بررسی روند تسهیل حمایت از تأسیسات گردشگری و هنرمندان صنایع دستی استان البرز و ارائه راهکارهای جذب تسهیلات برگزار شد، گفت: ظرفیت های این استان در زمینه های مختلف گردشگری، فرهنگی وصنایع دستی بسیار خوب است.

در زمینه صنایع دستی از 295 رشته مصوب کشور حدود 85 رشته در استان فعال هستند.

از همین رو در طول سال های تأسیس این اداره کل، بیش از 9 هزار پروانه کارگاهی، تولید انفرادی و کارت شناسایی صادر شده که نشان از حضور فعال هنرمندان در البرز دارد.

به گفته این مقام مسؤول تسهیل روند جذب اعتبارات برای تجهیز کارگاه ها، حمایت از هنرمندان و برگزاری کارگاه آموزشی برای صادرات محصولات توسط تولیدکنندگان از جمله موضوعاتی است که مد نظر قرار دارد و به زودی کارگاه آموزشی صادراتی با همکاری اتاق بازرگانی برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه همه این اقدامات نیازمند جذب اعتبارات است و طرح های ارزشمندی نیز برای هزینه کرد اعتبارات وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ویژه البرز برای جذب تسهیلات برای صاحبان صنایع دستی

پیگیری ویژه البرز برای جذب تسهیلات برای صاحبان صنایع دستی