مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-11سياسي

آذربایجان غربی رتبه دوم کشوری در واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن را کسب کرد


در نشست شورای عالی مسکن کشور که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، آذربایجان غربی حائز رتبه دوم کشوری در واگذاری انفرادی و گروهی زمین در طرح نهضت ملی مسکن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه شورای عالی مسکن کشور به ریاست رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و استانداران سراسر کشور نیز به همراه اعضای شورای مسکن استان ها از طریق وبینار در این نشست حضور داشتند.

آذربایجان غربی به تعداد 19 هزار و 535 واحد زمین به صورت اجاره 99 ساله به متقاضیان واجد شرایط به صورت انفرادی و گروهی واگذار کرده است.

در واگذاری گروهی زمین به تعداد 17 هزار و 801 واحد زمین و در بخش انفرادی یک هزار و 734 واحد به متقاضیان واگذار شده است.

در این جلسه رییس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

رییس جمهور در این نشست با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیاز جامعه الزام قانونی و از اهم برنامه دولت مردمی است کمک به تحقق این برنامه را وظیفه همه بخش های اقتصادی عنوان کرد و بر لزوم بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری و توان بخش خصوصی برای سرمایه گزاری توسط شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی رتبه دوم کشوری در واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن را کسب کرد

آذربایجان غربی رتبه دوم کشوری در واگذاری اراضی طرح نهضت ملی مسکن را کسب کرد