مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-21سياسي

دانشگاه ها و اساتید برای ارتقاء جایگاه خراسان شمالی کمک کنند


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: حضور خراسان شمالی در جایگاه دومین استان محروم کشور حس خوبی ندارد، بنابراین دانشگاه ها و اساتید باید به کمک حل این مسئله بیانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عین الله حاتمی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ظهر امروز در همایش سالروز شهادت مصطفی چمران اظهار کرد: قطعاً در طول تاریخ کشور، چهره ها و اساتید نخبه ای وجود داشتند که مقالات مختلف علمی، کتاب ها و تعالیم زیادی را در دانشگاه ها مختلف دنیا دارند که قابل تحسین است.

وی گفت: اما افرادی همچون شهید چمران و مطهری ماندگار می شوند و رمز ماندگاری این بزرگواران این است که خودشان را وقف خدمت به مردم کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: شهید چمران از خودش گذشت و دغدغه مردم را داشت و در مسیر خدمت به مردم بالاترین نقش را ایفا کرد، درحالی که این شهید والامقام می توانست در دانشگاه های آمریکا بماند و به تدریس ادامه دهد، اما دغدغه مردم و شیعیان باعث شد که همه چیز را رها کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از شکل گیری انقلاب، تأمین امنیت و آرامش مردم برای چمران به یک دغدغه مندی تبدیل شد، بیان داشت: براین اساس شهید چمران از میز، صندلی و کتاب و مقاله رها شد و خودش را وقف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها و اساتید برای ارتقاء جایگاه خراسان شمالی کمک کنند

دانشگاه ها و اساتید برای ارتقاء جایگاه خراسان شمالی کمک کنند