مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-21فرهنگي

لغو ساخت سریال 188 میلیون دلاری به دلیل اعتصاب


بازسازی 188 میلیون دلاری سامانه نمایش آنلاین «+Apple TV» از فیلم علمی تخیلی «متروپلیس» ساخته «فریتز لانگ» به دلیل اعتصاب نویسندگان لغو شد.

- جی پلاس، مینی سریال هشت قسمتی متروپلیس در ملبورن در مرحله پیش تولید بود که گروه یونیورسال استودیو اعلام کرد که این مجموعه ادامه نخواهد داشت و علت لغو آن نیز اعتصاب اعضای انجمن نویسندگان ایالات متحده است زیرا پیش نویس فیلمنامه ها قبل از شروع اعتصاب در ماه می (زمانی که انجمن نویسندگان آمریکا به دلیل کاهش نرخ دستمزد دست از کار کشید) به پایان نرسیده بود.

ایسنا نوشت؛ گروه یونیورسال در بیانیه ای که اولین بار توسط نشریه ددلاین گزارش شد، گفت: افزایش هزینه و عدم اطمینان مربوط به اعتصاب جاری [نویسندگان آمریکایی] منجر به این تصمیم دشوار شد.

این سریال به کارگردانی سام اسماعیل قرار بود با بازی برایانا میدلتون و لیندی بوث برای نقش های اصلی همراه باشد اما جزییات کمی این پروژه در درسترس بود.

فیلم متروپلیس ساخته فریتز لانگ محصول 1927 که از نظر بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از برترین فیلم های علمی تخیلی تمام دوران شناخته می شود، به موضوعاتی مانند تضاد طبقاتی، صنعتی شدن و خطرات مدرنیته مکانیزه می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ساخت سریال 188 میلیون دلاری به دلیل اعتصاب

لغو ساخت سریال 188 میلیون دلاری به دلیل اعتصاب