مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-08اجتماعي

431 فقره کارت معاینه فنی خودرو در ایلام صادر شده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طی سال جاری 431 فقره کارت معاینه فنی برای خودروهای سنگین و نیمه سنگین در مراکز معاینه فنی استان صادر شده است.

- سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام صبح پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 431 فقره کارت معاینه فنی خودرو های سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا کنون در 2 مرکز معاینه فنی خودرو در استان صادر شده است.

وی افزود: در این مراکز افزایش سطح ایمنی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها و حفظ محیط زیست، کیفیت آج لاستیک ، شیشه و آینه ، چراغ ، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، موارد ایمنی خودرو و آزمون های مکانیزه شامل تست ترمز، چرخ ، تست های آلاینده، کیلومتر شمار و تست نور برای خودروها انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروها به صورت دوره ای و توسط یک کارگروه متشکل از دستگاه های مختلف عضو انجام می گیرد.

چشمه خاور بیان کرد: دستگاه های عضو کارگروه نظارت بر معاینه فنی استان شامل ادارات محیط زیست، پلیس راهور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است و همه عملیات مربوط به کنترل وضعیت ناوگان و صدور برگه معاینه فنی به صورت مکانیزه با نظارت این ادارات انجام می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

431 فقره کارت معاینه فنی خودرو در ایلام صادر شده است

431 فقره کارت معاینه فنی خودرو در ایلام صادر شده است