مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-17سياسي

گسترش چتر حمایتی، برنامه صندوق بیمه اجتماعی در سال جاری


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: گسترش چتر بیمه ای، برنامه صندوق بیمه اجتماعی در سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیت اله برقراری بعد از ظهر شنبه در جریان سفر دو روزه خود به استان مرکزی، با حضور در شهرستان خمین، از بیت تاریخی امام راحل بازدید و به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضرت امام، انقلاب عظیم جهانی را پایه گذاری کردند و هر آنچه امروز در اختیار داریم به برکت مجاهدت های ایشان و شهدای انقلاب اسلامی است و باید این جایگاه را پاس بداریم و یاد امام راحل را لحظه به لحظه در ذهن داشته باشیم.

برقراری با اشاره به سفر به استان مرکزی به جهت بازدید از کارگزاری های صندوق، حضور در شورای هماهنگی مدیران صندوق و دیدار با استاندار مرکزی و …، گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، مولود انقلاب اسلامی که در سال 1384 تأسیس شد تا اقشار مذکور را تحت پوشش بیمه قرار دهد و امروز خدمات متنوعی ارائه می دهد به طوری که افرادی که عضو صندوق باشند، می توانند مستمری بازنشستگی، بازماندگان و ازکارافتادگی و همچنین سابقه خود را به سایر صندوق ها انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش چتر حمایتی، برنامه صندوق بیمه اجتماعی در سال جاری

گسترش چتر حمایتی، برنامه صندوق بیمه اجتماعی در سال جاری