مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-19سياسي

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه است


وزیر امور خارجه در دیدار زیاد نخاله رژیم صهیونیستی را منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواند و بر اقدام منسجم و موثر کشورهای اسلامی برای توقف جنایات ضدبشری صهیونیست ها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) 28 خرداد ماه در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، ضمن تبریک پیروزی بزرگ اخیر رزمندگان مقاومت در جنگ 5 روزه غزه و نقش موثر وحدت گروه های مقاومت در این پیروزی، مسئله فلسطین را مسئله محوری جهان اسلام خواند و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و قدس شریف و پشتیبانی از مقاومت مشروع ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشاء و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه برشمرد و اقدام منسجم و موثر کشورها و دولت های اسلامی برای توقف جنایات ضدبشری صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین و حمایت از مقدسات اسلامی در قدس شریف را خواستار شد.

امیرعبداللهیان در بخش دیگری از اظهارات خود، با اشاره به نقش شهید سلیمانی در حمایت از مقاومت فلسطین افزود: در اندیشه و تلاش های مخلصانه شهید سلیمانی، تقویت همبستگی بین کشورهای اسلامی، رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه است

امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در منطقه است