مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-14بين الملل

رسانه ژاپنی: ایران در حال تشکیل ائتلاف منطقه ای است و اسراییل در انزوا


یک رسانه ژاپنی تحلیل کرد در حالیکه ایران در حال تشکیل ائتلاف و بهبود روابط با کشورهای دنیا است، رژیم صهیونیستی احساس منزوی شدن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه ژاپن تایمز در گزارشی نوشت در حالیکه ایران از انزوا خارج شده است، رژیم صهیونیستی احساس انزوا می کند.

در این گزارش آمده است که در همین چند ماه گذشته، ایران از انزوای دیپلماتیک خارج شده است و با روسیه ائتلاف نظامی مهمی شکل داده است و روابط دیپلماتیک با عربستان سعودی را از سرگرفته است و متحدان خود را ترغیب به شلیک موشک به سمت فلسطین اشغالی می کند و همچنین اورانیوم بیشتری را غنی می کند.

این گزارش سپس نوشت، اوایل ماه جاری میلادی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ با فلسطینیان نشست تمسخرآمیزی را با کابینه امنیتی خود در یک پناهگاه زیر زمینی برای در امان ماندن از حملات راکتی مقاومت برگزار کرد و تمرکز آن ها بر ایران و برنامه هسته ای ایران بود.

این گزارش به قصد طولانی مدت نتانیاهو برای اقدام یکجانبه نظامی علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و واکنش ها به این تصمیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نوشت.

دنیس راس نماینده پیشین کاخ سفید در امور غرب آسیا در این خصوص می گوید: ایران در حال مستحکم کردن نیروی دفاعی خود است به این مفهوم که احتمالاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ژاپنی: ایران در حال تشکیل ائتلاف منطقه ای است و اسراییل در انزوا

رسانه ژاپنی: ایران در حال تشکیل ائتلاف منطقه ای است و اسراییل در انزوا