مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-06ورزشي

دلایل قهرمانی پرسپولیس از نگاه مربی برزیلی/ گل محمدی جنتلمن است


مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قهرمانی این تیم در کشورش هم بازتاب داشته است، به بیان دلایل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی پرداخت و از یحیی گل محمدی تمجید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضمن اشاره به دلایل قهرمانی این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر و جام حذفی که منجر به کسب مقتدرانه سوپرجام نیز شد، در خصوص کار کردن با یحیی گل محمدی و مجموعه بازیکنان پرسپولیس نیز صحبت کرد.

بازتاب قهرمانی پرسپولیس در برزیل ویرا که با انداختن پرچم کشور زادگاهش برزیل در جشن قهرمانی حذفی پرسپولیس شرکت کرده بود ابتدای مصاحبه تصمیم به صحبت در این خصوص گرفت.

دستیار اول یحیی گل محمدی گفت: قطعاً هر شخصی با افتخار از کشوری که بیرون آمده است و فوتبال را با همان تفکرات گسترش می دهد یاد می کند.

من هم یکی از هزاران برزیلی سرتاسر دنیا هستم که خودم را با فوتبال معرفی کردم اما کشورم را با تمام چیزهایی که دارد می شناسم.

برزیل برای من مفاهیم احساسی، فوتبالی و اکتسابی زیادی دارد که همیشه به یادش هستم و به آن افتخار می کنم.

اوسمار درباره اینکه آیا در کشورش قهرمانی او و ولسلی ننکا مربی دروازه بان های برزیلی پرسپولیس بازتاب داشته است؟ تاکید کرد: چرا که نه! تلفن همراهم پر از تماس هایی است که دریافت می کنم و می بینیم که خیلی از دوستان و خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل قهرمانی پرسپولیس از نگاه مربی برزیلی/ گل محمدی جنتلمن است

دلایل قهرمانی پرسپولیس از نگاه مربی برزیلی/ گل محمدی جنتلمن است