مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-18سياسي

دستیار رییس جمهور؛ مردمی سازی اقتصاد مورد تاکید دولت سیزدهم است


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت با بیان اینکه، مقام معظم رهبری چندین بار به دولت فرمودند راهکاری پیدا کنید تا از توان مردم در تصمیم سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سیداحمد عبودتیان در نشست با فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم را یکی از برنامه های مهم دولت دانست و گفت: به نام خدمت همه کارها به دوش دولت ها گذاشته شد و کمتر از ظرفیت مردم برای پیشبرد اهداف استفاده کردیم.

وی اظهار داشت: طی همین مدت در راه روستایی و آبرسانی کارهای زیادی با کمک مردم و استفاده از تجربیات آنها انجام گرفت و هزینه ها کمتر از آن چیزی که پیش بینی می کردیم شد.

عبودتیان تصریح کرد: در شهرستان سرخس 300 جوان سند توسعه شهرستان را آماده کردند و وقتی خود آنها اقدام به آماده کردند سند می کنند در اجرا آن هم پای کار می آیند که این یکی از راه های استفاده از ظرفیت مردم و مردمی سازی است.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی با بیان اینکه مردم سازی تا فرمانداری ها هم سوق داده شده، گفت: شیوه انتخاب دستیار مردمی سازی هم به صورت مردمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه، دولت سیزدهم ابتکاری به خرج داد تا دستیارانی در کنار استانداران و فرمانداران با اخذ نظر از گروه های مرجع مردمی و میانی انتخاب و مستقر شوند عنوان کرد: این دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار رییس جمهور؛ مردمی سازی اقتصاد مورد تاکید دولت سیزدهم است

دستیار رییس جمهور؛ مردمی سازی اقتصاد مورد تاکید دولت سیزدهم است