مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-19سياسي

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با دبیر جدید شورای امنیت ملی


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره جلسه کمیسیون با دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی گفت: در این جلسه احمدیان از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره جلسه کمیسیون با دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی گفت: در این جلسه احمدیان از ارتباط کاری دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با مجلس استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، عصر امروز نشستی را با آقای علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون با تبریک انتصاب آقای احمدیان در جایگاه نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کردند و از زحمات آقای شمخانی در دوره مسئولیت تقدیر کردند.

نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی با تشریح دیدگاه های خود درباره چالش ها و اولویت های امنیت کشور، بر ضرورت ارتباط پیوسته کمیسیون تخصصی مجلس با دبیرخانه تاکید کردند.

عمویی اضافه کرد: در این نشست، دکتر احمدیان هم اشاره به جایگاه والای نهاد مجلس در ساختار سیاسی و حقوقی کشور، بر اهمیت نگاه جامع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با دبیر جدید شورای امنیت ملی

جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی با دبیر جدید شورای امنیت ملی