مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-04سياسي

5000 دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای استان همدان انجام می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: به مناسبت دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان تا قبل از برگزاری این کنگره از 5000 خانواده شهید سطح استان دیدار، - ایسنا/همدان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: به مناسبت دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان تا قبل از برگزاری این کنگره از 5000 خانواده شهید سطح استان دیدار، سرکشی و تفقد خواهد شد.

مجید صفدریان در دیدار و سرکشی امروز خود از خانواده برادران شهید جعفرعلی و ملک علی سلطانی در شهرستان رزن، اظهار کرد: دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی این استان بوده که با همت همه دستگاه ها در نیمه نخست امسال در استان رقم خواهد خورد و برای برگزاری این کنگره زمینه سازی فضای معنوی از هم اکنون ضرورت دارد.

وی افزود: یکی از فعالیت هایی که در راستای برگزاری کنگره در حال انجام بوده و قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره ملی 8000 شهید استان باید به اتمام برسد، دیدار با خانواده شهداست که براساس برنامه ریزی نزدیک به 5000 دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در سطح استان برگزار می شود.

صفدریان خاطرنشان کرد: در همین رابطه نخستین دیدار با خانواده شهدا به مناسبت کنگره ملی 8000 شهید استان در هفته گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان به همراه استاندار همدان، اعضای شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای استان همدان انجام می شود

5000 دیدار و سرکشی از خانواده های شهدای استان همدان انجام می شود