مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-03ورزشي

شاملی و سپاهان در رده چهارم/ برنامه ادامه مسابقات اعلام شد


در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در سومین روز از برگزاری جام باشگاه های هندبال آسیا و در مهمترین دیدار دو تیم الکویت کویت و الدحیل قطر به مصاف هم رفتند که در پایان این الدحیل بود که توانست در یک رقابت جذاب و دیدنی حریف سرشناس خود را شکست دهد و نخستین شکست را به الکویت تحمیل کند.

همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده امروز الریان قطر 15-35 تی اسپرت هند را شکست داد، شهید شاملی کازرون 34-39 از سد تاشکند ازبکستان گذشت، النجمه بحرین 28-39 بر جونیور چین پیروز شد و الکاظمه کویت 31-34 برابر عمان کلاب به برتری رسید.

نتایج کامل رقابت های روز سوم جام باشگاه های آسیا به این ترتیب است: نماینده هند 15 - الریان قطر 35 تاشکند ازبکستان 34 - شاملی کازرون 39 النجمه بحرین 39 - جونیور چین 28 الکاظمه کویت 34 - نماینده عمان 31 الکویت کویت 38 - الدحیل قطر 35 به این ترتیب در گروه A الریان قطر و الکاظمه کویت هر کدام با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل اول و دوم هستند، عمان کلاب و فولاد سپاهان نیز هر کدام با 2 امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاملی و سپاهان در رده چهارم/ برنامه ادامه مسابقات اعلام شد

شاملی و سپاهان در رده چهارم/ برنامه ادامه مسابقات اعلام شد