مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:502023-06-14ورزشي

تفاهم نامه جذب 2650 نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس


استاندار هرمزگان و هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس، تفاهم نامه جذب 2650 نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز در جلسه با تقدیر از تلاش های شرکت پالایش نفت بندرعباس و توجه ویژه این شرکت به جذب نیروهای بومی استان هرمزگان اظهار داشت: شرکت پالایش نفت بندرعباس کارهای خوبی در حوزه های مختلف از جمله ورزش، مدارس، راهسازی و… برای استان انجام داده و امضای این تفاهم نامه یک بخش دیگر از عملکرد این شرکت است.

وی افزود: یکی از مسائل اصلی ما در استان بحث اشتغال است از سوی کشور برای استان با توجه به ظرفیت های اقتصادی و توان دستگاه ها و البته نرخ بیکاری استان یک تعهد ایجاد اشتغال مشخص شد، در سال 1401 تعهد ما ایجاد 38 هزار شغل بود که خوشبختانه توانستیم51 هزار فرصت شغلی برای کدهای ملی منحصر به فرد ایجاد کنیم که نشان دهنده تحقق 131 درصدی تعهد ما به کشور بود در این حوزه توانستیم رتبه چهارم کشوری را به دست بیاوریم.

نرخ بیکاری در هرمزگان در حال کاهش است استاندار هرمزگان گفت: یکی از مسائل و مشکلات در حوزه اشتغال استان نرخ بیکاری است که متاسفانه از سالیان گذشته ایجاد شده و تلاش هایی که این دولت انجام داده سبب شده نرخ بیکاری استان کاهش یابد اما همچنان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه جذب 2650 نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس

تفاهم نامه جذب 2650 نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس