مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-18اقتصادي

عبور و مرور از تونل کبیرکوه تا پایان سال ممکن می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از نظر عملیات راهسازی تونل کبیرکوه و راه های طرفین تا دهه مبارک فجر تکمیل و امکان عبور وسایل نقلیه از این مسیر فراهم خواهد شد اما بهره برداری نهایی و زیر بار ترافیک رفتن تونل کبیرکوه طبق استانداردهای حمل و نقل منوط .

- ایسنا/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از نظر عملیات راهسازی تونل کبیرکوه و راه های طرفین تا دهه مبارک فجر تکمیل و امکان عبور وسایل نقلیه از این مسیر فراهم خواهد شد اما بهره برداری نهایی و زیر بار ترافیک رفتن تونل کبیرکوه طبق استانداردهای حمل و نقل منوط به تکمیل روشنایی و تهویه این تونل است.

مهندس فرشاد دوستی در بازدید از تونل کبیر کوه با بیان اینکه تونل و راه های طرفین آن در مجموع 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: طول تونل اصلی کبیرکوه 4750 متر است که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات لاینینگ و احداث جداول کناری هدایت آب و .

آن است وتا کنون نزدیک به 3500 متر از لاینینگ آن به انجام رسیده و طبق برنامه ریزی انجام شده در شرایط عادی و تأمین اعتبار پیش بینی می شود تا دهه مبارک فجر عملیات لاینینگ وزیرسازی و روسازی مسیر تونل اصلی به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور و مرور از تونل کبیرکوه تا پایان سال ممکن می شود

عبور و مرور از تونل کبیرکوه تا پایان سال ممکن می شود