مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-02اقتصادي

رساندن بسته پستی در کمترین زمان و با کیفیت بالا باید در اولویت باشد


وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مسوولیت بزرگی دارد، از مدیران این شرکت خواست تا برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم تلاش کنند.

- وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مسوولیت بزرگی دارد، از مدیران این شرکت خواست تا برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور در دیدار با اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و مدیران کل استان های شرکت ملی پست تاکید کرد: شرکت پست نقش کلیدی و مسوولیت بزرگی در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک بر عهده دارد.

وی با اشاره به سخنان اش در افتتاحیه نمایشگاه پست درباره نقش پلتفرم های تجارت الکترونیکی داخلی، افزود: با وجود پلتفرم های بومی در کشور ما برای تجارت داخلی نیاز به بیگانه نداریم و البته حتما برای مبادلات خارجی مردم نیاز به پلتفرم های خارجی داریم.

وزیر ارتباطات با اشاره به راه اندازی پلتفرم های بومی توسط جوانان کشور، تصریح کرد: این در صورتی است که در بسیاری از کشورهای دیگر حتی اروپایی مردم برای کارهای خود مانند مبادله کالا و حمل و نقل به پلتفرم های خارجی وابسته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رساندن بسته پستی در کمترین زمان و با کیفیت بالا باید در اولویت باشد

رساندن بسته پستی در کمترین زمان و با کیفیت بالا باید در اولویت باشد