مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-30اقتصادي

اجرای طرح 400 دلاری مرزنشینان


مدیر بازارچه های مرزی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح 400 دلاری ابلاغ و از این پس مرزنشینان می توانند با استفاده از این طرح بدون پرداخت سود بازرگانی اقدام به واردات کالا کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح 400 دلاری ابلاغ و از این پس مرزنشینان می توانند با استفاده از این طرح بدون پرداخت سود بازرگانی اقدام به واردات کالا کنند.

مبین علی میر امروز دوشنبه در شورای ساماندهی تجارت مرزی اظهار کرد: با ابلاغ طرح 400 دلاری مرزنشینان می توانند کالاهایی را وارد کنند که امکان واردات با هیچ رویه ای دیگری در کشور امکان پذیر نیست.

وی افزود: در این طرح مرزنشینان از پرداخت سود بازرگانی معاف خواهند بود، به عنوان مثال یک کانتینر پارچه سود بازرگانی معادل حدود 800 میلیون تومان دارد که در این طرح به طور کامل مورد بخشودگی قرار گرفت.

مدیر بازارچه های مرزی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: انتظار داریم تجار و فعالین اقتصادی باهمکاری مرزنشینان از ظرفیت این طرح استفاده کرده و با این رویه سیستان به قطب تجاری اقتصادی تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح بصورت قانونمند برای اولین بار اجرایی می گردد انتظار داریم همه دستگاه های مرتبط مساعدت وهمکاری لازم را جهت هرچه بهتر اجرا شدن مصوبه هییت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح 400 دلاری مرزنشینان

اجرای طرح 400 دلاری مرزنشینان