مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-21بين الملل

وضعیت پناهجویان در خاک ایران قابل قبول است


مدیر سازمان بین المللی مهاجرت در آسیا و اقیانوسیه گفت: وضعیت پناهجویان حاضر در خاک ایران به نسبت سایر کشورها در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خانم سارا لو آریولا مدیر دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) به همراه خانم لالینی ویراسامی ظهر چهارشنبه به مناسبت 30 خردادماه مصادف با 20 ژوئن روز جهانی پناهجویان، با پیرحسین کولیوند در ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر در تهران دیدار کردند.

افزایش سطح همکاری های متقابل برای کمک به پناهجویان ساکن و یا عبوری در خاک ایران، محور گفت وگوهای این دیدار بود.

در این دیدار سارا لو آریولا که در آخرین روز سفر کاری اش به ایران به سر می برد؛ گفت: براساس اطلاعاتی که مطرح شد، بیش از 5 میلیون پناهجو که عمدتاً افغانستانی هستند در ایران زندگی می کنند که خوشبختانه وضعیت اسکان، غذا و بهره مندی از خدمات برای آن ها، نسبت به سایر کشورها در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

مدیر منطقه ای سازمان بین المللی مهاجرت در آسیا و اقیانوسیه ارزیابی سلامت مهاجران در سراسر دنیا را از وظایف اصلی سازمان تابعه ی خود معرفی کرد و گفت: هلال احمر با امکاناتی که به خصوص در حوزه بهداشت و درمان دارد، می تواند کمک بسیاری به ارزیابی و پایش سلامت پناهجویان و اقدامات لازم بهداشتی برای آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پناهجویان در خاک ایران قابل قبول است

وضعیت پناهجویان در خاک ایران قابل قبول است